Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення грошей здійснюється на картку банку. Доставки здійснюються зі складу Павлоград та складу Одеса, надсилайте товар тільки на той склад, з якого він був отриманий. При поверненні товару на склад обов'язковим є вкладення НАКЛАДНОЇ на товар із зазначенням позицій, що відправляються. Повернення грошей або обмін товару протягом 1 – 3 робочих днів після отримання нами товару. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ: 1.Обов'язкова наявність накладної, за якою Ви отримали товар. 2.Товар не повинен мати слідів експлуатації, слідів носіння, механічних пошкоджень. Повинна бути дотримана комплектність ростовки/упаковки, наявність фабричного пакування (крім товарів, з битою розмірною сіткою). 3. Написати листа на website.optom.com.ua@ukr.net з темою “Повернення”: - причину повернення; - Дані про товар (назва, код, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу); - ПІБ, контактний телефон; - Номер ТТН. Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер для звірки відповідності заявки про повернення. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ З КАТЕГОРІЙ ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ, TV SHOP: 1. Товар не був у використанні. 2. Не проводився монтаж, не робилися будь-які налаштування. 3. Повністю збережено пакування та комплект постачання без будь-яких механічних пошкоджень. 4. Товари, які запаяні у блістерному пакуванню поверненню не підлягають згідно із законодавством України*. ЗВОРОТНЯ ДОСТАВКА ОПЛАЧУЄТЬСЯ За рахунок покупця, якщо: - покупцю не сподобався товар; - не підійшов розмір; – покупець передумав. - завод-виробник трохи змінив комплектацію; За рахунок магазину, якщо: - товар відповідає замовленому розміру, кольору; - товар не відповідає фото та характеристикам на сайті; - має виробничий шлюб (дірки, неправильний рядок, неоднорідний колір). Якщо клієнт не перевірив товар при отриманні на відділенні перевізника, і вирішив зробити повернення з будь-якої з перерахованих вище причин — доставка в обидві сторони, або обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Для безкоштовного повернення товару, покупець, обравший доставку замовлення "Новою поштою", може скористатись послугою "Легке повернення". Деталі за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/ ПОВЕРНЕННЯ НЕМАЄ: 1. Особиста гігієна: - зубні щітки, гребінці, станки для гоління, масажери для тіла, рушники та ін. 2. Спідня білизна: - трусики, бюстгальтери, майки, пеньюари, білизна що стягує, боді, купальні костюми. 3. Товари для малюків. 4. Косметика, парфумерія. 5. Одяг, що стикається безпосередньо з тілом. 6. Товари в блістерному (фабричному) пакуванні.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.